Jumaat, 4 Januari 2013

'Penyakit'

Salam pembaca-pembaca blog sekalian...
Aish. Tak tahulah kenapa tangan ni gatal nak menaip je kerjanya. Sejak masuk ke dunia 2013 ni, aku rasa aku dah mula berminat dengan taip-menaip, tulis-menulis ni. Maklumlah, blog aku ni dah bersawang agak lama sampai lama-lama menderita kesunyian tanpa jengukkan tuannya.

Pertama sekali aku ingin mengucapkan setinggi-tinggi terima kasih buat 'follower-follower' yang sudi menjadi mengikut blog yang tidak seberapa ini. Sebenarnya, kehadiran korang lah menjadikan blog aku ni lebih gebu berseri-seri. Haha.

Risau jugak takut mula-mula je rasa bersemangat nak menaip menulis ni. Ni la 'penyakit' sesetengah blogger yang macam aku ni. Bila dah malas, dah bosan & dah makin sibuk, mulalah nak tinggalkan balik kerja-kerja menulis ni. Takpe, walaubagaimanapun aku akan cuba untuk teruskan penulisan aku. Aku nak merealisasikan impian aku untuk jadi penulis yang hebat sat hari nanti. Mana la tau kan, aku dapat terbitkan buku akau sendiri, siapa yang tahu kan.

Ok la. Setakat itu sahaja coretan untuk kali. Rasanya rasa rindu blog aku untuk melihat tulisan-tulisan baru aku dah terubat. Kita jumpa lagi ya. Assalamu'alaikum.


3 luahan hati:

  1. haha..nak buat mcm mana...kita manusia ada tggungjwb yg lebih penting..so jgn lupa..teruskan menulis..

    BalasPadam
  2. teruskan menulis utk kebaikan

    BalasPadam

Link Exchange

Tinggalkan link anda disini untuk saya membalas kunjungan anda. Terima kasih :)