Ahad, 21 September 2014

What's Up?

Assalamu'alaikum. Semua sihat? Alhamdulillah kalau masih sihat. Sama-sama kita penjatkan kesyukuran yang tak terhingga kehadrat Allah s.w.t kerana Dia masih beri kita nafas untuk meneruskan hidup kita pada hari ini. Tak lupa juga selawat dan salam ke atas junjungan besar Nabi Muhammad s.a.w, guru kita yang paling agung, paling mulia. Mudah-mudahan dengan selawat kita pada hari ini, dapatlah kita syafaat di akhirat kelak. Amin......

Takda apa pun yang nak dikongsikan dalam entry kali ni. Cuma, akhir-akhir ni agak sibuk dengan kerja yang agak banyak, maklumlah dah semester akhir tambah-tambah pulak line internet sekarang susah benor nak dapat. Syukurlah, baru balik dari bercuti di kampung, dan barulah nak dapat internet kat hostel IPG ni. Kat rumah dekat dua bulan line internet putus dek pencuri kabel yang tak bertanggungjawab. Amat menyusahkan penduduk kampung. Nak curi kabel, curi la tempat lain. Keh3..

Ok la..Pendek je entry ni, and aku nak sambung buat kerja. Nanti ada masa, aku nak update aktiviti-aktiviti aku yang lepas. Ngeh3..

Salam...

gambar suka-suka

2 luahan hati:

  1. Assalamualaikum,asal aku rasa entry ni mula2 nya macam ucapan pengetua, tapi sampai
    Bawah2 sikit macam poyo lebih je? Hahahahaa,aku target orang tu nak tayang muka comel je ni,hahahhahahaaa

    BalasPadam
  2. haha..tayang muka lama..muka skrg dah berbeza..wakakaka..

    BalasPadam

Link Exchange

Tinggalkan link anda disini untuk saya membalas kunjungan anda. Terima kasih :)