Ahad, 9 Januari 2011

Entry Khas 100 Followers


Akhirnya, setelah hampir 2 tahun aku berkecimpung dalam arena blogging ni, follower aku dah mencapai ke angka 100.
 
Alhamdulillah, sehingga hari ni, aku dah post sebanyak 79 entry termasuk entry kali ini.
 
Jadi, untuk entry kali ni, aku anugerahkan award buat follower aku yang ke-100. Tahniah kepada aNnE atau annyss sophillea kerana menjadi follower aku yang ke-100. Jom terjah blog beliau.

Ini fisrt time aku kasi award kat orang, arap2 penerima award ni sudi2 lah terima ye. Tq. :)
 

Khas untuk semua blogger, bersama kita sebarkan ilmu-ilmu berguna dan manfaatkan teknologi sebagai medium untuk sampaikan ilmu kepada orang lain.

0 luahan hati:

Catat Ulasan

Link Exchange

Tinggalkan link anda disini untuk saya membalas kunjungan anda. Terima kasih :)