Khamis, 9 September 2010

Salam Aidilfitri

Di malam yang hening ni, walaupun aku rasa macam duk kat palestin je ni. ye la, budak2 main mercun bunyi sana, bunyi sini, aku rase macam duk dalam kawasan peperangan pulak. Oh ye, rupenye esok kita akan menyambut hari raya. alhamdulillah. abis jgak pose aku taun ni. pejam celik pejam celik dah habis bulan Ramadhan rupanya. Rase agak sedih nk tinggalkan bulan yang penuh dgn keberkatan ni. moga-moga amalan kita semua diterima hendaknya. teringat pulak kat kanak2 di palestin sana, agk2 macam mana diorang beraya ye? moga2 Allah beri perlindungan kepada mereka. amin...

sempena dengan raya ni jgak aku dah buat perubahan sikit kat blog aku. memang agak lama aku tak update blog ni. bukan malas ke ape tapi memang malas pun. aha.

dikesempatan ni juga..aku nak mengucapkan selamat menyambut aidilfitri buat semua yang mengenali diri ini...
especially to sahabat2 falahiah, kmpp, ipgktb n sape2 saje yg prnah mngenali aku,
ampun dan maaf dipinta andai pernah terkasar bahasa..
terlanjur kata...
terpukul kat mana2...
dan segala salah dan silap aku selama kita bersahabat..
tak lupa juga kpd blogger2 yg prnah melawat blog yg tak seberapa ni...

SALAM AIDILFITRI
MAAF ZAHIR DAN BATIN

2 luahan hati:

  1. selamat hari raya hamdi..maaf zahir la weh..0-0 la deh..

    BalasPadam
  2. bereh2....lamak ari rayo gok abe ih.....0-0 deh sek kito...;)

    BalasPadam

Link Exchange

Tinggalkan link anda disini untuk saya membalas kunjungan anda. Terima kasih :)