Selasa, 28 Julai 2009

Batu belah batu bertangkup dah buka balik..

Salam semua..fuh..setelah sekian lama menyepi tanpa khabar berita akhirnya aku kembali membuka tirai peng'update'n blog aku ni..(huh..bahasa pe ni..)..tak sangka dah 2 minggu lebih aku menitiskan peluh, luahan suara dan semangat aku kat ipgm kampus tuanku bainun ni..haha..alhamdulillah..aku rasa bertuah sangat2 duk kat sini..baru 2 minggu dah rasa satu kelainan dalam diri aku ni..kelainan macam mana ek..hmm..fikir2lah sendiri..huhu..setakat ni dah ramai kawan aku dapat..mcm2 kerenah dan ragam..aku suka sangat kawan kat sini..dan tak sangka la jugak aku jumpa dgn kawan lama aku time form 1 kat SMKAF dulu..syafiq hazman..fuh..dunia ni terlalu kecil kan..=)

Seminggu lepas minggu pengurusan pelajar baru kat sini tiba2 je aku dgn 2 org lagi kawan aku terpanggil untuk join pertandingan nasyid..haha..memang tak sangka la..hehe..itu pun sebab diorang tak cukup orang..maka dgn itu terperosok la aku dalam lembah alunan2 nasyid ni balik..agaknya memang jodoh aku dgn seni suara kot..haha..(biar suara tak sedap pun)...akhirnya aku tak menang pun pertandingan nasyid tu..tapi aku tetap puas hati sebab kitorang dah buat persembahan yg terbaik pada malam pertandingan tu...kami kalah tak malu tapi malu kalau persembahan kurang memuaskan..xpe la..sekurang-kurangnya aku aktif jugak kat sini..huhu..

InsyaAllah..setakat ni je la untuk kali ni kot..lega la dapat gak aku update blog kat laptop org nih..haha..ok la..selamat maju jaya kepada semua.........

2 luahan hati:

  1. Assalamualaikum...wei,hg gempak dowh..

    jenguk2 ar blog baru aku,

    www.meesedapkmpp.blogspot.com

    BalasPadam
  2. okeyh bro..t ak lwt blog bru hg 2..hoho

    BalasPadam

Link Exchange

Tinggalkan link anda disini untuk saya membalas kunjungan anda. Terima kasih :)