Selasa, 12 Mei 2009

bend over backwards..

huh..hari yg ckup mmboringkan...mmg btol ape yg org kata..krja jd ajk kad matrik ni mmg sng sgt....smpai xder keje yg nak dibuat....mula2 aku igtkn nk wat kad matrik ni kna edit sndiri..tp rpe2nye mak ai automatik je komputer wat...pastu print je...sng bangat sih...haha...aku krg blog ni pun time mmg aku boring gler2 r...ala..print kad matrik wat pe nk wat rmai2 kan...diorng dah tolong wat kan jd aku duk rileks je la...huhuhuu...pasni aku xtau pe lg keje yg kitorng kne wat..haha..nsib bek duk lam aircond...sjuk r skit kan...ak nk surf internet pn xtau nk cri pe..mmg boring tahap gaban r..haha..hmm..
taun ni..plajar yg dftar matrik penang x rmai cam dulu...taun ni lbih krg 2000 org je bebnding taun lps (taun aku r tu) dkat ngn 3000 org...fuh..nmpk gaya cam bdak2 lbih prefer ipta r kot...klau bleh asasi ke..pasum ke..xpe r...elok sgt r klau pg..tp klau bleh diploma 2..ai...aku ase lbih bek amik matrik kan..diploma 3 taun..matrik stahun je...klau diploma ni payah skit nk smbung ijazah..diorng kne bsaing ngn dak2 matrik & stpm..huh..kne dpt pointer tggi2 r bang...dah r..aku mls nk ckap psal ni dah...aku yg tgh isau psal rizat pspm 2 aku ni...xlama dah..20 mei ni...org klntan kta "naling weh"...haha..mksud dia berdebar gler r 2...haha..x pe r..aku arap sgt dpt pointer yg bgus..lau xbgus pn dpt ckup2 mkn pun ok r..haha..2 r..duk matrik dulu bnyk men2..haha..
doakan kjayaan aku shbat2 sume...aku sntiasa mndoakn kjayaan kita sume....tq..
sunyi... selubungi malam...
mengusik di minda yang terlontar jauh...
masih... hangat terasa...
tangan yang membelai yang mengusik manja...
daku damba ksihmu...
biar jadi pedoman...
buat penyuluh jalan kugapai impian...
angin..kau nyanyikan lagu...
untuk permataku... tenang selalu...
bayu... sampaikan berita...
daku kini ceria aman dan bahgia...
selimutkan rinduku bersama malammu...
hadirlah kau dalam mimpiku...
agar kau selalu ada disisiku..
rindu belaian kasihmu..
rindu senyumanmu...
penawar lukaku..
dengarkan lagu ini..hadiah untukmu...
jasa dan baktimu ku kenang selamanya...
dikaulah cahaya bila malam menjelma...
kasihmu membawa ke syurga..
dan redha yang esa...

0 luahan hati:

Catat Ulasan

Link Exchange

Tinggalkan link anda disini untuk saya membalas kunjungan anda. Terima kasih :)