Jumaat, 8 Mei 2009

Amik kesempatan skit...

Hmmm...lame asenya x update blog nie wlaupn bru bberapa hari..sibuk sgt skang kot...mklumlah..xduduk kat rmah..ni pn nsib bek dpt ksempatn gna internet kat lab komputer kat kmpp..haha..best gak bertugas sbg ajk kad matrik utk sesi pndftaran plajar baru kmpp 2009-2010 ni...alang2 wat krja kat lab 2 amik ksmpatan r skit gna internet kat sini..lg pn ckg mmg bagi gna pn..haha..ckgu baek pnya..igt nk jd fasi kat sini tp aku amik ajk kad matrik je la..yelakan..krja mudah skit..hehe..hmm...stakat ni je kot coretan aku utk kali nie..x mo bnyk2..kang x jd krja plak kang...haha...
telah ku rela nama dan diri menjadi sasaran
kerana cinta, aku berkorban
telah ku rela segala tohmahan bermaharajalela
kerana cinta, aku terpaksa
kerana cinta jua aku berbicara
dengan nada insan terluka
meluah rasa, meluah fakta, mencedera jiwa
semuanya kerana cinta…
biarku tanggung rasa derita..
asalkan agama, selamat akhirnya..
yang membantah, hanya berfalsafah..
kerana bimbang suapan harian
dengan menjual nama Tuhan..
lalu kebenaran disingkirkan,
demi hidangan belian pendustaan
namun aku yang sengsara zahirnya
redha telah pun penuhi jiwa
dalam keletihan ini.. aku bahagia
kerana..
pada kebenaran itulah terasa nikmat syurga.

0 luahan hati:

Catat Ulasan

Link Exchange

Tinggalkan link anda disini untuk saya membalas kunjungan anda. Terima kasih :)